آرشیو برای: "اردیبهشت 1395"

پرسش و پاسخ

چرا ما نمی توانیم خدمت امام زمان«عجل الله تعالی فرجه» برسیم؟ 1-ما باید ملاحظه کنیم که وظیفه ما در این عصر و زمان چیست و برای رسیدن به کمالی که هدف از خلقت ما قرار گرفته چه باید بکنیم؟ وظیفه ما جز عمل به دستورات و وظایفی که ازناحیه امامان معصوم«ع» به ما… بیشتر »

انتظار.......!

انتظار وظیفه است اما وظیفه، انتظار نیست؛ یعنی ما مؤظفیم که منتظر و امیدوار به آینده باشیم ولی وظیفه ما صرفا این نیست که منتظر باشیم«انتظار مثبت»همان است که توأم با آمادگی است. میلاد باسعادت منجی عالم بشریت بر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ایی(مدظله… بیشتر »

حدیث

حضرت امیرالمومنین علی«ع» در مورد امام زمان«عجل الله تعالی  فرجه» می فرمایند: مردم دنبال او می گردند، ولی او را نمی یابند، اما به خدا قسم حجت خدا روی زمین است، در راه ها پیاده می رود، در خانه ها داخل می شود، در شرق و غرب حرکت می کند، سخنان را می شنود و… بیشتر »

بخوان دعای فرج را............

بخوان دعاي فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد بخوان دعاي فرج را و عـافــيــت بـطـلـــب که روزگار بســـي فتنه زير ســـر دارد بخوان دعاي فرج را کـه يـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ي غيبت به ما نظـر دارد بخوان دعاي فرج را به… بیشتر »