آرشیو برای: "تیر 1395"

هیچ وقت از توبه کردن خسته نشوید....

هیچ وقت از توبه کردن خسته نشوید... آیا هربار که لباست کثیف می شود، آن را نمی شویی؟ گناه هم این چنین است: باید پشت سرهم استغفار کرد، تا گناهان، پاک شود.... بیشتر »

بارالها...

بارالها.. تنها راهی که به تو می رسد راه  و یاد توست مهربان خدای من از تو خالصانه می خواهم که هیچ انسانی در کوچه پس کوچه های زندگی اسیر بن بست نگردد. "آمین"   بیشتر »

رفع گرمازدگی- و - تب

امام صادق«ع» می فرماید: « "سیب" بخورید زیرا حرارت را فرو می نشاند، شکم را سرد می کند و تب را از بین می برد.   بیشتر »

تعبیر قشنگی ست....

خداوند همه چیز را جفت آفرید به جز !!!!! بینی دهان قلب میدونی چرا؟ چون باید برای خودت یک هم نفس یک هم زبان یک هم دل پیدا کنی کسیکه برایت آرامش بیاورد، مستحق ستایش است. بیشتر »

شاه کلید رابطه با خداوند....

آیت الله بهجت«ره» می فرماید: از ما، عمل چندانی نخواسته اند! مهمتر از عمل کردن،"عمل نکردن" است! تقوا یعنی" عمل گناه را مرتکب نشدن"! همه می پرسند چه کار کنیم؟ من می گویم: بگوئید چه کار نکنیم؟ و پاسخ اینست: "گناه نکنید" شا کلید اصلی رابطه با خدا "گناه… بیشتر »

آداب - دعا...

* دعا به صورت دسته جمعی درست است که گاهی انسان از خلوت کردن با خدا بیشتر لذت می برد و می تواند راز دلش را آشکارا با او در میان بگذارد، اما گاهی هم می شود که حضور افراد دیگر و دیدن حال گریه  و انابه شان آدمی را در شکستن سد سنگین قلبش یاری می دهد و از… بیشتر »

روشنایی قبر....

پیامبر گرامی اسلام «ص»می فرماید:« بر من بسیار درود بفرستید؛ چرا که درود فرستادن بر من ، برای درود فرستنده نوری است در قبر، نوری است بالای صراط و نوری است در بهشت».   بیشتر »

با دروغ.....

با دروغ...... برکت پولت میره.... دلت سیاهی می گیره... امامت رو می رنجونی... شیطان رو خوشحال می کنی...!   ارزشش رو دار؟! "خودت باش"   بیشتر »

من و چادر سیاهم....

آنان چفیه داشتند.......من چادر دارم...... من چادر می پوشم، چادر مثل چفیه محافظ من است......اما چادر از چفیه بهتر است....... آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند.....من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم..... آنان چفیه را خیس می کردند تا نفس هایشان آلوده… بیشتر »

فواید استغفار.....

آیت الله مجتهدی(ره) می فرماید: فواید استغفار عبارت است از: *از بین بردن غم و غصه *از هر سختی برایت گشایشی پیدا می شود *امن بودن از هر ترس *از جایی که باورت نمیشه، روزی میرسه.   بیشتر »

چراغ قرمز....

آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) می فرماید: همانطور که در سر چهار راه وقتی چراغ قرمز می شود، ترمز می کنید، دین هم چراغ قرمز دارد، چراغ قرمز دین، کارهای حرام است، یعنی وقتی به کار حرامی رسیدی، ترمز کن و چراغ سبز دین هم کارهای حلال است. حال کسانی که برای چراغ… بیشتر »

برگزاری نمایشگاه غرفه عفاف و حجاب در مصلی امام خمینی(ره) ایلام

سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی ازمحصولات فرهنگی شامل انواع مقنعه ی بزرگسالان و کودکان، جوراب، شال و روسری در مصلی امام خمینی (ره) توسط مدرسه علمیه فاطمه… بیشتر »

تجمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام مقابل فرمانداری

سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: به مناسبت هفته جهانی عفاف و حجاب  همگام با سراسر کشور طلاب این مدرسه در تجمع بزرگ بانوان در دفاع از  فرهنگ ارزشمند و والای عفاف و حجاب که از شعائرجامعه اسلامی ما… بیشتر »

اعزام گروهی مبلغین مدرسه علمیه فاطمه زهرااطهر(س) ایلام به مصلی امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان

مدیر مدرسه فاطمه زهرااطهر(س) سیده فاطمه موسوی مقدم ضمن تبریک ماه نورانی و مبارک رمضان گفت: این مدرسه به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اعزام گروهی از اساتید مجرب جهت پاسخگویی به مسائل دینی، مذهبی نموده است. ایشان خاطرنشان کرد: اساتید ساعاتی قبل از… بیشتر »

برگزاری دوره تفسیر تخصصی در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

دوره تفسیر تخصصی در ایام ماه مبارک رمضان با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری در جمع مبلغین و ائمه جماعت برگزار گردید. گزیده ای از سخنان حجه الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری: حجه… بیشتر »

برگزاری کلاسهای طرح تابستان ویژه ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اطهر(س) جهت اوقات و فراغت مبلغین، طلاب، عموم بانوان  کودکان و نوجوانان و خردسالان اقدام به برگزاری کلاسهای تابستان ویژه ماه مبارک رمضان نموده است سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ضمن قبولی طاعات و… بیشتر »

یوم الحسره....

از امام صادق(ع) پرسیدند: یوم الحسره، کدام روز است که خدا می فرماید: بترسان ایشان را از روز حسرت حضرت جواب داد: آن روز قیامت است که حتی نیکوکاران هم حسرت می خورند که چرا بیشتر نیکی نکردند. پرسیدند: آیا کسی هست که در آن روز حسرت نداشته باشد؟ حضرت فرمود:… بیشتر »

دعای زیبای امروز....

پیامبر(ص): مشکل گشای غمهایتان امام حسین(ع): خریدار اشکهایتان حضرت ابوالفضل(ع): گره گشایتان غریب مدینه: شفاعت خواهتان خورشید طوس: ضامن دعاهایتان و مهدی فاطمه(عج): سایبان دلهایتان باشد. " الهی آمین یا رب العالمین"   بیشتر »

چیزهایی که قدرتش از علم کیمیا هم بالاتر است....

چیزهایی که قدرتش از علم کیمیا هم بالاتر است: بعد از هر نماز واجب این ها را بخوانید: *تسبیحات حضرت زهرا(س) * آیت الکرسی تا و هو العلی العظیم *سه بار سوره توحید *سه تا صلوات * آخر آیه 2 سوره طلاق از من یتق الله + آیه 3 هرچه دارم از عمل کردن به این 5 مورد،… بیشتر »

گاهی....

گاهی چه دلگیر می شویم از خدا و گاهی چه دلتنگ او گاهی از حکمتش ناراضی و گاهی شاکر و شاد گاهی بسیار نزدیک و گاه بیشمار دور خدا که همان خداست ای کاش ما اینقدر گاهی به گاهی نمی شدیم بیشتر »

برگزاری مراسم شب بیست و سوم در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسمی با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین حسنی مسؤل محترم مدیریت استانی حوزه های علمیه خواهران ایلام در جمع کادر، اساتید، طلاب، مبلغین، اومه جماعت و عموم بانوان سطح شهر برگزار گردید. در این مراسم که برنامه ها تا سحر… بیشتر »

برگزاری مراسم شب بیست و یکم در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت شب بیست و یکم از ماه مبارک رمضان و شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) مراسمی با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین بنشاسته مبلغ اعزامی از قم در جمع کادر، اساتید، طلاب، مبلغین، ائمه جماعت و عموم بانوان سطح شهر برگزار گردید. در این مراسم که برنامه ها تا… بیشتر »

چرا حال عبادت ندارم.....؟؟؟

چرا حال عبادت ندارم.....؟؟؟ گفت: برای هر کاری حال دارم، اما هنگام نماز و قرآن و این جور اعمال ، بی حال می شوم. نمی دونی چرا حال عبادت ندارم؟ گفتم به خاطر اعمالته. گفت: یعنی چی؟ منظورت چیه؟ گفتم: یک نگاهی به دعای ابو حمزه ثمالی بنداز، امام سجاد(ع) بی… بیشتر »

قوی باش و نترس......

قوی باش و نترس...... هرگاه بترسی، شکست می خوری ترس از تنگدستی، ترس از شکست، ترس از دست دادن! ترس هیچ قدرتی برایت به جا نمی گذارد! وقتی هراسانی، آنچه که از آن بیم داری را به سوی خود می کشانی.... آنقدر قوی باش تا هر روز با زندگی روبه رو شوی.... زندگی یک… بیشتر »

بدانید......

بدانید..... بهترین جواب بدگویی: سکوت بهترین جواب خشم: صبر بهترین جواب درد: تحمل بهترین جواب سختی: توکل بهترین جواب خوبی: تشکر بهترین جواب زندگی: قناعت بهترین جواب شکست: امیدواری.   بیشتر »

حدیث روز.....

امام صادق(ع) می فرماید: دعای مؤمن از سه حال خارج نیست: *یا برایش ذخیره می گردد * یا در دنیا برآورده می شود *یا بلایی را که می خواهد به او برسد دفع می کند.     بیشتر »

راه اصلی تقرب به خدا....

آیت الله تحریری می فرماید: راه اصلی تقرب به خداوند متعال، عبودیت است. اگر انسان بخواهد عبودیت خدا را دریابد، باید از دو عبودیت خارج شود: * عبودیت شیطان * عبودیت هوای نفس   بیشتر »

خدایا....

خدایا.... به حرمت ماه رمضان نیکوترین سرنوشتها حلالترین روزیها پربارترین زیارتها خالصترین نیتها صالحترین عملها را برای ما مقدر بفرما. "الهی آمین"   بیشتر »

میزان....

مرد فقیری بود که همسرش از ماست کره می گرفت و او آنرا به یکی از بقالی های شهر می فروخت، آن زن کره ها را به صورت توپ های یک کیلویی در می آورد و مرد آنرا به بقالی می برد و در مقابل مایحتاج خانه را می خرید. روزی مرد بقال به اندازه کره ها شک کرد و تصمیم گرفت… بیشتر »

پندهای هفتگانه...

مؤمن کسی است که: کسبش حلال اخلاقش خوب قلبش سالم زیادی سخن را نگه دارد مردم از شرش در امان باشند و خود درباره دیگران انصاف دهد.   بیشتر »

فایده_ سجده برای انسان....

* نور قلب را زیاد می کند * موجب صفای روح می شود * موجب پاکی قلب می شود *خضوع را زیاد می کند *کلید درعشق الهی است *بردباری را زیاد می کند *قلب مؤمن را صیقل می دهد *انسان را از درونش آگاه می کند *اعتماد به نفس می دهد *عزت را زیاد می کند   بیشتر »

فایده بسم الله الرحمن الرحیم....

امام صادق«ع» می فرماید: بسیاری از شیعیان ما در آغاز کارهایشان گفتن"بسم الله الرحمن الرحیم" را به فراموشی می سپارند، در آن هنگام خداوند متعال آنها را امتحان می کند و بوسیله بلاها آنها را تنبیه می کند و بواسطه آن بلا ، از تقصیرات آنها می گذرد. پس انسانها… بیشتر »

حدیث روز...

امام صادق«ع» می فرماید: کسی که جلوی خشمش را بگیرد خداوند نقصها و کاستی های او را می پوشاند.   بیشتر »

توکل...

توکل.... یعنی اجازه بدهی خداوند خودش تصمیم بگیرد تو فقط دعا کن و پیشاپیش شاد باش ایمان داشته باش که دعایت به زودی مستجاب می شود چون خداوند به اندازه امید و اطمینان توست که می بخشد.   بیشتر »

الهی......!!!

الهی...!! خواندی تأخیر کردم، فرمودی تقصیر کردم عمر خود بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم، اگر گوییم ثنای تو گوییم   الهی..! گفتی کریمم، امید بدان تمام است تا کرم تو در میان است، نا امیدی حرام است. بیشتر »

دعا چیست....؟؟؟؟

گفتم :دعا چیست؟ گفتند: طلب نیاز از بی نیاز.... گفتم: التماس دعا چیست؟ گفتند: خوبان را در درگاه خداوند واسطه قرار دادن پس با افتخار می گویم: ای خوبان، ای بهترین ها، از همه شما التماس دعا داریم.   بیشتر »

پیام تسلیت....

علی«ع» مولای ما و شاه دین است شفیع امت و حبل المتین است به او ایمانم از روی یقین است نگاه من به دنیا این چنین است تمام لذت عمرم همین است که مولایم امیرالمؤمنین است.       دانی زچه رو دیده ما می گرید در ماتم شاه اولیا می گرید تنها زغمش اهل زمین گریان… بیشتر »

برگزاری مراسم شب نوزدهم ماه رمضان در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت شب نوزدهم ماه رمضان مراسمی با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین سراج نماینده ولی فقیه در دانشگاه های ایلام در جمع کادر، اساتید، طلاب و عموم بانوان سطح شهر برگزار گردید. در این مراسم که برنامه ها تا سحر ادامه داشت از جمله:  برگزاری ادای نمازهای قضا… بیشتر »

سکوت درمانی....

سکوت کن هنگامی که نمی دانی چه بگویی، چه پاسخی دهی، و یا چطور بگویی، فقط سکوت کن. گاهی نگفتن شیرین تر از گفتن سخنان آشفته است، که در لحظه تو را سبک می کند.....در آن لحظه سکوت کن. یک وقتهایی سعی کن چشمهایت را ببندی بر حرفهای نیش دار، و به زبانت اجازه دهی… بیشتر »

عواطف انسانی که ارگانهای بدن را ضعیف می کند...

عواطف انسانی که ارگانهای بدن را ضعیف می کند: *عصبانیت: کبد را ضعیف می کند *غم و غصه: ششها را ضعیف می کند *نگرانی: معده را ضعیف می کند *استرس: قلب و مغز را ضعیف می کند *ترس: باعث از کار افتادن کلیه ها می شود در نتیجه:جلوگیری از این عواطف منفی می تواند… بیشتر »

سرپوش روی گناهان....

آیت الله مجتهدی«ره» می فرمود: بنشین قدری فکر کن که خداوند متعال چقدر به ما نعمت داده است. خودش می فرماید: نمی توانید نعمتهای مرا بشمارید. یکی از بزرگترین نعم خداوند این است که ما هرچه گناه می کنیم او می پوشاند، اگر مثلا در پیشانی ما یک کنتور بود و هر… بیشتر »

احادیث روز....

پیامبر اکرم«ص» می فرماید: سحری برکت است، و امت من سحری را ترک نمی کنند، اگرچه با خرمای خشکیدهای باشد. امام صادق«ع» می فرماید: تعیین مقدرات در شب نوزدهم انجام می گیرد و تأیید آن در شب بیست و یکم و امضای آن در شب بیست و سوم می باشد.   حضرت علی«ع» می… بیشتر »

قدر دانستن قدر......

شب قدر، شب اتفاقات ویژه است؛ چه اتفاقی که در آن شب می گذرد و چه اتفاقی که قرار است از آن شب به بعد بر ما بگذرد؛ از نزول ملائکه تا ارزش هزار ماه برتری بر ماه های دیگر و تا سلام هی حتی مطلع الفجر. شب قدر، شب عبادت و هوشیاری است، می توان در جمع بود و یا در… بیشتر »

خداوندا....

خداوندا... کمکم کن دیرتر برنجم زودتر ببخشم کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم...!     «آمین» بیشتر »

دعای امروز...

الهی... سلامتی را نصیب خانواده هایمان دلخوشی را نصیب خانه هایمان و آرامش را نصیب دلهایمان گردان.     *آمین یارب العالمین* بیشتر »

راز شاد بودن...

بزرگی را گفتند، راز شاد بودنت چیست؟ گفت: دل بر آنچه نمی ماند، نمی بندم   فردا یک راز است نگرانش نیستم   دیروز یک خاطره بود حسرتش را نمی خورم   و امروز یک هدیه است قدرش را می دانم.   بیشتر »

دلی را نشکن...

دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد از هیچ غمی ناله نکن شاید امتحانی از سوی خدا باشد. بیشتر »

آرامش یعنی......

آرامش یعنی: قایق زندگیت را دست کسی بسپاری که صاحب ساحل آرامش است! *الا بذکر الله تطمئن القلوب* بیشتر »

اشکال ما آدمها این است که.....

اشکال ما آدمها این است که .... هرکدام به روش خود یکدیگر را دوست داریم ، گاهی ظالمانه، گاهی خودخواهانه، گاهی مغرورانه، گاهی مالکانه و گاهی عمیقا عاشقانه.....و چقدر در راه و روشهای خود در نهایت دوست داشتن قلب یکدیگر را می شکنیم و احساس یکدیگر را جریحه دار… بیشتر »

حدیث روز.....

پیامبر اکرم«ص» می فرماید: هرکس شب قدر را احیا بدارد، تا سال آینده عذاب از او برداشته می شود. بیشتر »

ملاک آبادی دل و قلب، تقوا و اطاعت از فرمان خدا است....

آیت الله خوشوقت«ره» می فرماید: *گناه و معصیت دل را خراب می کند * مرکز ایمان در دل انسان است *گناه ایمان را پایین می آورد و از بین می برد، لذا صفات بد در دل انسان نشأت پیدا می کند، اما اگر تقوا را رعایت کردیم و گناه نکردیم، دل رو به آبادی می گذارد. *… بیشتر »

آمرزش گناهان، چهل شاهد.....

حضرت امام جعفر صادق«ع» می فرماید: چون مؤمن بمیرد و چهل تن از مؤمنین بر جنازه ی او حاضر شوند و بگویند بارالها ما از او چیزی جز نیکی نمیدانیم و تو به او از ما داناتری. خدای تبارک و تعالی می فرماید:  من گواهی شما را گذراندم و آنچه  را که من از او میدانم و… بیشتر »

گردنبند رستگاری چیست؟

گردنبند رستگاری چیست؟ از امیرالمؤمنین «ع» روایت شده که فرمود: دعا کلید سعادت و گردنبند رستگاری است، بهترین دعا آن است که از سینه پاک و قلب پرهیزگار صادر شود، مناجات علت نجات است و اخلاص علت رهایی است، وقتی ناله و آه  زیاد شد، خدای تعالی پناهگاه است.   بیشتر »

حدیث روز...

پیامبر اکرم«ص» می فرماید: براستی این قلبها زنگار می گیرد، همان طور که آهن زنگار می گیرد، جلای قلبها قرائت قرآن است.   بیشتر »

پندهای زیبای حضرت علی«ع»..

حضرت علی«ع» می فرماید: *مردم را با لقب صدا نکنید *خدا را همیشه ناظر خود ببینید *لذت گناه را فانی و رنج آن را طولانی بدانید *بدون تحقیق قضاوت نکنید *صدقه دهید، چشم به جیب مردم ندوزید *شجاع باشید، مرگ یکبار به سراغتان می آید *سعی کنید بعد از خود، نام نیک… بیشتر »

علت حضور کبوترها در خانه خدا

روزی امام سجاد«ع» به اصحاب خود فرمود: آیا می دانید سبب بودن کبوتران در کعبه چیست؟ اصحاب گفتند: نه یابن رسوالله«ص» شما بفرمایید: حضرت فرمود: در زمان قدیم مردی بود که خانه ای داشت و در میان آن خانه درخت نخلی بود و کبوتری در شکاف آن آشیانه کرده بود، پس هر… بیشتر »

حکایت عابد و سگ....

روزی روزگاری، عابد خداپرستی بود که در عبادتکده ای در دل کوه راز و نیاز با خدا می کرد، آنقدر مقام و منزلتش پیش خدا زیاد شده بود که خدا هر شب به فرشتگانش امر می کرد تا از طعام بهشتی، برای او ببرند و او را اینگونه سیر نمایند... بعد از 70 سال عبادت، روزی… بیشتر »

حدیث زیبا با 6 حسن....

قال حدثنا الحسن عن الحسن عن الحسن: «إن اَحسَنَ الحَسَنِ الخُلُقُ الحَسَنُ». «همانا بهترین نیکی ها، اخلاق نیکوست»   بیشتر »

لحظه مرگ مؤمن چگونه است؟

امام صادق«ع» می فرماید: هنگامی که مؤمنی در حال احتضار است ، ولی نمی تواند سخن بگوید، رسول خدا«ص» نزد او حاضر شده و به او مژده بهشت می دهد.   بیشتر »

زنگ خطر!!!!

اگر جلوی خود را  در ارتکاب به گناهان نگیریم ، کارمان به انکار و تکذیب و استهزاء آیات الهی، و یا به جایی می رسد که از رحمت خدا ناامید می شویم!.   بیشتر »

آثار کنترل شکم

از رهنمودهای آیت الله قاضی، رعایت میانه روی در خوراک بود. پرخوری یکی از صفات زشتی است که افزون بر زیانهای جسمی، روح را خسته و اشتیاق به عبادت و توان تفکر را از انسان سلب می نماید. علامه طباطبایی«ره» می فرماید: مرحوم استاد قاضی« رضوان الله علیه»روایتی… بیشتر »

امتیازات شیعیان.....

روزی رسول خدا«ص» به حضرت علی«ع» فرمود: ای علی! به شیعیان و یارانت 10 امتیاز را بشارت بده: *حلال زادگی *ایمان صحیح *دوستی خدا با آنها *گشادی قبر *روشنی پل صراط *نترسیدن از فقر و بی نیازی قلب *دشمنی خدا با دشمنانش *ایمنی از خوره *آمرزش گناهان *همنشینی… بیشتر »

برگزاری محفل انس با قرآن در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س)ایلام

سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س)گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی(ره) و 72 تن از بهترین حامیان انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن با حضور طلاب و عموم بانوان سطح شهر برگزار گردید. بیشتر »

برگزاری دوره تفسیر تخصصی در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان دوره تفسیر تخصصی با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری(مدظله العالی) در جمع مبلغین و ائمه جماعت برگزار می گردد. سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س)ضمن تبریک… بیشتر »

برگزاری جشن میلاد در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت میلاد باسعادت کریم آل طه، حضرت امام حسن مجتبی(ع) با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین فریدی از فضلا و مدرسین حوزه برادران در جمع کادر، اساتید، طلاب، مبلغین، ائمه جماعت و عموم بانوان سطح شهربرگزار گردید. در این جشن که تا سحر ادامه داشت برنامه هایی… بیشتر »