آرشیو برای: "اردیبهشت 1396"

رئیس جمهور _ مستضعفین

وصیت_ امام خمینی(ره): « رئیس جمهوری انتخاب کنید که درد محرومان را چشیده باشد و از سرمایه داران نباشد». بیشتر »

جملات ناب از کلام علما

استاد پناهیان: شبیه دیگران نباش….. شیبه دیگران، کم خوب بودن برای کسی که می خواهد متفاوت باشد، عیب است و شیبه دیگران خوب بودن، برای کسی که می خواهد پیشتاز باشد، ننگ است. وقتی دیگران خواب هستند، بیدار باش و هنگامی که دیگران بیدارند، خواب نباش. بیشتر »

بعضی از نشان های عمومی در آخر الزمان( آرزوی کمی فرزند)

پیامبر اکرم(ص) می فرماید: « رستاخیز برپا نمی شود تا آن که کسی پنج فرزند دارد، آرزوی چهار فرزند کند. و آن که چهار فرزند دارد می گوید کاش سه فرزند داشتم و صاحب سه فرزند آرزوی دو فرزند دارد و آن که دوفرزند دارد، آرزوی یک فرزند بنماید و کسی که یک فرزند دارد… بیشتر »

ثبت نام سپاه مولا

فراخوان ثبت نام در سپاه آخرالزمان(عج)…… * امام عصر(ع) در نظر دارد برای تکمیل سپاه آخرالزمانی خود از انسانهای غیور ثبت نام بعمل آورد: * شرایط ثبت نام: - ایمان -تقوا -عمل صالح -اخلاص در عمل -صبر و بردباری -شجاعت -صداقت -امانت دار   *مدارک مورد… بیشتر »

یا صاحب الزمان ادرکنی

خوب است که عاشق جگری داشته باشد آشفتگی بیشتری داشته باشد   حاجات بهانه است که ما اشک بریزیم خوب است گدا چشم تری داشته باشد   پرواز من این است که یک کنج بیفتم این بال بعید است پری داشته باشد   ای یار سفر کرده نگاه پر لطفت وقتش شده بر ما نظری داشته باشد… بیشتر »

به چه کسی رای بدهیم؟؟؟؟؟؟؟؟

شخصیازحضرت امام صادق(ع) پرسید: بین (انتخاب) دو حاکم شک دارم، چه کار کنم؟؟؟ امام فرمود: * عادل، صادق، فقیه(دین شناس) و با تقواترین حاکم را انتخاب کن. *اما اگر باز هم نتوانستی انتخاب کنی، نگاه کن که افراد متدین، به کدام حاکم تمایل دارند. * و اگر باز هم… بیشتر »

مهدی جان......

مهدی جان!!!!!!!!! آلوده ایم، حضرت باران ظهور کن آقا تو را قسم به شهیدان ظهور کن   گاهی دلم برای شما تنگ می شود پیداترین ستاره ی پنهان ظهور کن   اللهم عجل _ لولیک_ الفرج بیشتر »

حدیث روز

حضرت علی(ع) می فرماید: ” هنگامی که روزی برای تو سخت شد، از گناهانت استغفار کن ، خداوند روزی تو را وسیع می گرداند".   بحارالانوار، ج74،ص271 بیشتر »

ندبه های انتظار

*نامگذاری فرزند به نام اهل البیت(ع)عامل بخشش گناهان به امام صادق(ع) گفته شد: فدایت شوم! ما فرزندانمان را به نام شما و پدرانتان می نامیم،آیا این کار، برای ما سودی دار؟ حضرت فرمود: «آری به خدا سوگند!آیا دین، چیزی جز دوستی است»؟ خداوند فرمود:«اگر خدا را… بیشتر »

حدیث روز

رسول خدا(ص) می فرماید: ” خداوند 7نفر را لعنت کرده است: یکی از آنها مردی است که نسبت به پوشش و عفت همسرش بی توجه باشد".   مستدرک الوسایل بیشتر »

چهار حدیث زیبا از صلوات

-با صدای بلند صلوات فرستادن، نفاق را بر طرف می کند   -هر کس یک مرتبه صلوات بفرستد، خدا در عافیت را بر او می گشاید   -رسول خدا(ص) به حضرت علی(ع) فرمود: هر کس بر من صلوات بفرستد شفاعت من بر او واجب می شود   -یکی از آداب صلوات فرستادن این است که دل با زبان… بیشتر »

حدیث روز

پیامبر اکرم(ص) می فرماید: ” همانا من مبعوث شدم تا کرامت های اخلاقی را به نهایت برسانم”     بحارالانوار، ج67،ص372 بیشتر »

بدانیم

قتال نام دیگر کدام سوره می باشد؟ * قتال به معنای جنگ و جهاد و نام دیگر سوره محمد(ص) می باشد. بیشتر »

نام های چهارده معصوم

نام های چهارده معصوم در یک بیت من می گوییم تا بماند یادگار اندر زمن مصطفی با سه محمد، مرتضی با سه علی جعفر و موسی و زهرا، یک حسین و دو حسن     مبعث پیامبر اکرم(ص) مبارک. بیشتر »

تبریک

چه نیازی ست به اعجاز،نگاهت کافی ست تا مسلمان شود انسان اگر انسان باشد مگر اعجاز، جز این است که باران بهشت ، زادگاهش برهوت عربستان باشد.   عید مبعث رسوالله محمد مصطفی(ص) بر تمامی مسلمین جهان مخصوصا طلاب گرامی مبارک باد. بیشتر »

توکل

توکل، رهاکردن ذهن از نگرانیهاست توکل، بزرگترین راه آرامش و رها کردن ذهن از گرفتاری هاست یادت باشد، قدرتی بالاتر از تو هست که حواسش به همه چیز هست پس آسوده باش. بیشتر »

صبر تنها عصبانی نشدن نیست....

صبر یعنی اینکه قادر باشید هفت احساس تنفر علاقه اضطراب لذت خشم غم و ترس را در خود کنترل، مدیریت و مهار کنید. بیشتر »

یادی از شهداء

احتیاط کن! توی ذهنت باشد که یکی دارد مرا می بیند. یک آقایی دارد مرا می بیند. دست از پا خطا نکنم. مهدی فاطمه(س) خجالت بکشد. وقتی می رود……   شهید- سید- مجتبی- علمدار بیشتر »

از سه کار نباید حیا کرد

حضرت علی(ع) می فرماید: ” از سه کار نباید حیا کرد: خدمت به میهمان، از جا برخاستن در برابر پدر و مادر و آموزگار خویش و طلب حق گرچه اندک باشد”     تصنیف غررالحکم و دررالکلم، ح978، ص69 بیشتر »

حدیث روز

امام صادق(ع) می فرماید: ” سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و آل محمد(ص) است”.   «اللهم صل علی محمد و آل محمد»   وسائل الشیعه، ج7، ص197 بیشتر »