آرشیو برای: "تیر 1396"

پروردگارا!!!!!!!!!!!!

ایمان ما را زیاد کن؛ انسانیت ما را کامل کن؛ ما را از بندگان شاکر قرار ده نه شاکی؛ و آلودگی ها را از دل های ما بزدای؛   پروردگارا !!!!!! اراده مان را به زمان کودکی برگردان؛ همان زمان که یکبار ایستادن؛ هزار بار می افتادیم؛ اما ناامید نمی شدیم….… بیشتر »

تولدت مبارک آقا.....

خورشید زمان تولدت کی رخ داد؟ ما بین دو ماه مختلف درگیریم بهتر که نگویی و ندانیم آقا هر ماه برایتان تولد گیریم آقاجانت تولدت مبارک باشه ان شاء الله. خداوند سایه شما را از سر ملت ایران و جهان اسلام کم نکنه . ان شاءالله پرچم حکومت را به دست صاحب عصر و زمان… بیشتر »

ایمان یک زن......

می گفت: چادر یادگار، حضرت زهرا(س) است، ایمان یک زن وقتی کامل می شود که حجاب را کامل رعایت کند…….     شهید ابراهیم هادی بیشتر »

چادر مشکی تو.......

دستهایت لطف باران را حکایت می کند چشم تو پاکی دریا را روایت می کند روز روشن ناگهان شب می شود هنگام ظهر چادر مشکی تو وقتی دخالت می کند. بیشتر »

حدیث روز....

امام صادق(ع) می فرماید: « هیچ غنیمتی مانند غنیمتی که آدمی از راه کنترل چشم به دست می آورد، نیست.     هفته عفاف و حجاب مبارک بیشتر »

امروز................

امروز، 21 تیرماه مصادف است با سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد که مردم و علما علیه کشف حجاب و اجباری کردن"کلاه شاپو"در این مسجد تحصن کرده بودند. بیشتر »

خواهرم......

خواهرم# با بدحجابی، بهانه به دست بیماردلان و مزاحمان عفت عمومی ندهید.                                                          بلکه با حجاب فاطمی، فزصت مانور را از هوسبازان و بیماردلان بگیرید. بیشتر »

مهر عنایت حق....

حجاب مهر عنایت حق بر قامت فرشتگان زمین است……. چهارشنبه 21 تیرماه روز ملی “عفاف و حجاب” بر خواهران طلبه ی  سراسر کشور و بانوان محبوب کشورم مبارک باد. بیشتر »

حجاب.....

حجاب از دو کلمه ی (حج - آب)درست شد حج#مایع حیات توحیدی مومن است آب# مایع حیات مادی مومن است     کسی که از حجاب فاصله می گیرد، مرده متحرک است!!!!!!!!!!!!!!! بیشتر »

چادر - من

چادر برای من نماد#عفاف است و حجاب نماد نه گفتن به تمام آرزوهای رنگارنگ دنیایی نماد«فاطمه وار»زیستن و خدایی شدن است.       چادریم# بیشتر »

ریحانه

هر تیر از سلاح من شاید یک دشمن را از پا درآورد اما خواهر عفیفه ام چادر تو سلاحی است که بدون هدف گرفتن هر لحظه به قلب دشمنان می زند   چادر _ من _سلاح_ من_ است. بیشتر »

حدیث روز...

حضرت علی(ع) می فرماید: «هر کس به ادامه زندگی علاقه مند است، کفش خوب و لباس راحت بپوشد»   عیون اخبار الرضا(ع)، ج2، ص38 بیشتر »