آرشیو برای: "مرداد 1397, 02"

دعا چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم :دعا چیست؟ گفتند: طلب نیاز از بی نیاز گفتم: التماس دعا چیست؟ گفتند: خوبان را در درگاه خدا واسطه قرار دادن   پس با افتخار می گوییم *ای خوبان خدا* «التماس دعا» بیشتر »

اعمالی که موجب بی برکتی، فقر و قفل شدن زندگی می شود

_غذا خوردن بدون شستن دست _غذا خوردن بدون گفتن بسم الله _غذا خوردن در تاریکی _غذا خوردن در حالت تکیه _ نوشیدن آب در حالت ایستاده در شب _ استفاده از ظروف شکسته _ قطع کردن نان با دندان _ خوابیدن بعد از نماز صبح تا طلوع خورشید _خوابیدن بین مغرب و عشاء _جارو… بیشتر »

"یاد بگیریم اینگونه در خانه همدیگر را صدا کنیم"

*حضرت علی(ع) وقتی می خواستند، حضرت زهرا(س) را صدا کنند؛ می فرمودند: جان علی به فدایت، حبیبتی زهرا، بنت رسول الله و زهرا جان….   *جوابی که از حضرت زهرا(س) می شنیدند: روحم به فدایت علی، ابوتراب، ابالحسن و علی جان…..   متاسفانه تو بعضی خانه ها… بیشتر »

فرق "آرامش و آسایش" در چیست؟؟؟

آسایش یک امر بیرونی، و آرامش یک پدیده ی درونی ست، خیلی از مردم ممکنه در آسایش باشند، اما معدود افرادی هستند که در آرامش زندگی می کنند. «آسایش» یعنی راحتی در زندگی، که با امکانات و ثروت خوب و زیاد به دست می آید، هر چی دلشون بخوادمی خرند،هر کجا خواستند… بیشتر »

حدیث روز...

امام علی(ع) می فرماید: “هنگام هر سختی و مشکلی بگو«لاحول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم» تو را کفایت می کند.   میزان الحکمه، ج2، ص68 بیشتر »

ارسال گزارش برنامه های عفاف و حجاب

اههم فعالیتهای هفته جهانی عفاف و حجاب بیشتر »