آرشیو برای: "مرداد 1397, 10"

عوارض_ سس_ مایونز

*افزایش شدید فشار خون *بروز سنگ های صفرا *ناراحتی های کبدی *چرب شدن سریع پوست و مو * گرفتگی عروق *افزایش وزن برای سالاد از سرکه سفید، سرکه سیب، روغن زیتون ،روغن کنجد و ماست استفاده کنید. بیشتر »

آیا می دانید......

# باید در فصل گرم لباس روشن و پنبه ای بپوشید: زیرا باعث کمتر عرق کردن بدن شده و مانع از رشد باکتری های ایجاد کننده ی جوش بر روی بدن می شود. بیشتر »

دانستنی......

# هرگز پا را روی پا نندازید، زیرا موجب: پارگی رگها مسدودشدن جریان خون و سندروم بی حسی می شود.   #پاهای شما نباید آویزان باشد زیرا باعث مشکلاتی برای مچ پا می شود. بیشتر »

سخنان_ ناب_ علماء

حضرت آیت الله بهجت(ره) می فرماید: * هر حرفی که می زنی * هر کاری که انجام می دهی  متوجه باش که باید  در خانه قبر و در قیامت   جوابی برای آن نزد   پروردگار متعال داشته باشی. بیشتر »

دوستان _ خدا _ چه ویژگی دارند؟؟؟

امام علی(ع) می فرماید: دوستان خدا آنانند که؛   * به درون دنیا نگریستند آنگاه که مردم به ظاهر آن چشم دوختند *و سرگرم آینده دنیا شدند، آنگاه که مردم به امور زودگذر دنیا پرداختند * پس هواهای نفسانی که آنان را از پای در می آورد، کشتند * و آنچه که آنان را به… بیشتر »

حدیث روز...

امام رضا(ع) می فرماید: ” هر کس با ظالم همراهی کند و از وی یاری نماید و بداند که او ظالم است، از دین اسلام خارج می باشد".     مشکاه الانوار315 جامع احادیث، ج1، حدیث 658 بیشتر »