آرشیو برای: "مرداد 1397, 13"

عوارض_ شکستن _ قولنج....

*لرزش دست در پیری * آرتروز *ابتلا به بیماری پارکینسون *پاره شدن شریان ها *تار شدن دید *فاصله پیدا کردن مفاصل *اختلال در خواب راحت     در ضمن: شکستن قولنج گردن می تواند بسیار خطرناک باشد و عواقبی مانند : سکته، کما و مرگ را به دنبال خواهد داشت. بیشتر »

ادرار _ خود_ را_ نگه_ ندارید_ چرا_ که_ باعث.....

*تب *کیست * سنگ کلیه *عفونت معده *درد هنگام دفع * عفونت مجاری ادراری *درد قسمت تحتانی شکم *تورم مثانه و خطر بروز سرطان بیشتر »

از شش نفر در شگفتم.....

امام علی(ع) می فرماید:  # در شگفتم از بخیل، * به سوی فقری میشتابد که از آن می گریزد،  و سرمایه ای را از دست می دهد که برای آن تلاش می کند، در دنیا چون تهیدستان زندگی می کند، اما در آخرت چون سرمایه داران محاکمه می شود.   #در شگفتم از متکبری که دیروز نطفه… بیشتر »

هیچ چیز را بی جواب مگذار......

جواب سلام را با سلام بده جواب تشکر را با تواضع جواب کینه را با گذشت جواب بی مهری را با محبت جواب دروغ را با راستی جواب دشمنی را با دوستی جواب خشم را با صبوری جواب سردی را به گرمی جواب نامردی را با مردانگی جواب پشتکار را با تشویق جواب بی ادبی را با سکوت… بیشتر »

حدیث روز...

حضرت علی(ع) می فرماید: “تعجب می کنم از کسی که کمبود و نقصان را هر روز در جان و عمر خود دارد می بیند ولی خود را برای مرگ آماده نمی کند"!   نهج البلاغه، کلمه45 بیشتر »