آرشیو برای: "مرداد 1397, 25"

سستی انسان در نماز....

پیامبر اکرم(ص) می فرماید: # کسی که در نماز سستی کند، در قبر به غصه شدید و تاریکی، تنگی قبر و عذاب قبر تا قیامت و محرومیت از بشارت ملائکه رحمت مبتلا می شود، حشر او  در محشر به صورت الاغ خواهدبود، نامه عملش را به دست چپ او می دهند و حسابش طولانی می شود.… بیشتر »

واکسن_ طبیعی

در روایت آمده است؛ اولین چیزی که وارد دهن بچه می کنید تربت امام حسین(ع) باشد زیرا: باعث ایمنی از بیماری ها، دشمن و آسیب ها می شود.   “مقدار بسیار کمی از خاک تربت امام حسین(ع) را در کام نوزاد قرار دهید".   تهذیب الاحکام، شیخ طوسی، ج6، ص74، ح143 بیشتر »

گاهی خدا......

گاهی خدا… با دست تو…. دست دیگر بندگانش را می گیرد….!   با زبان تو…. گره کار بنده ای را باز می کند….!   با انفاق تو….. گرسنه ای را سیر و عریانی را می پوشاند….!   با قدم تو… مشکلی را حل می کند….!… بیشتر »

یا صاحب الزمان(عج).......

مولای من، یا صاحب الزمان(عج)   دلم آشفته و غم بی امان است این غم از دوری صاحب زمان است   دلم گرفته از این روزها که تکراریست که سهم روز و شبم بی شما گرفتاریست   گناه پشت گناه و ……گناه پشت گناه  نقل و نباتی که بینمان جاریست.   تعجیل در فرج… بیشتر »

حدیث روز...

پیامبر اکرم(ص) می فرماید: ” وقتی زن، باردار می شود پاداش او همانند کسی است که با جان و مال خود در راه خدای متعال جهاد می نماید".   بحار، ج103، ص252 بیشتر »