برگزاري نشست آئين همسرداري در مدرسه علميه خواهران فاطمه زهراي اطهر(س) ايلام

برگزاري نشست آئين همسرداري در مدرسه علميه خواهران فاطمه زهراي اطهر(س) ايلام

به گزارش خبرگزاري كوثر نيوز از ايلام، هدي فهميان به بحث پرهيز از آراستگي براي غير شوهر پرداخت و افزود: آشكار نكردن زينت براي غير شوهر، يكي از توصيه هاي قرآن مجيد به زنان مي باشد و در منطق اهل بيت(ع) نيز به اين امر هم توجه شده است.

در ادامه به بنيان ازدواج كه محبت است اشاره كرد و اظهار داشت: بنيان ازدواج، محبت است، و اين محبت بين زن و شوهر و ابراز آن و همچنين توجه به يكديگر عصاره بسياري از اخلاقياتي است كه بايد بين آنها رعايت شود، وجود محبت در زندگي مشترك ريشه خوش خلقي، همراهي در غم و شادي، دوش كشيدن مشترك سختي ها و رنج ها است و زمينه گذشت و بخشش از خطاها و دوري از عيب جويي و سرزنش و پذيرش و عذرخواهي است.

ايشان درپايان به بيان حفظ امانت في مابين پرداخت و تاكيد كرد: يكي از حقوق شوهر بر زن و برعكس حفظ امانت ها و اسرار همديگر است و بايد با تمام توان خود از امانات و اسرار همديگر محافظت كنند. و همچنين با فاش نكردن راز هاي همديگر بنيان خانواده را هر چه بيشتر محكمتر و در آرامش و آسايش زندگي كنند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.