برگزاري نشست مشاوره در مدرسه علميه خواهران فاطمه زهراي اطهر(س) ايلام

برگزاري نشست مشاوره در مدرسه علميه خواهران فاطمه زهراي اطهر(س) ايلام

به گزارش خبرگزاري كوثر نيوز از ايلام، حجه الاسلام والمسلمين بابايي در نشست مشاوره اي که با حضور كادر، اساتيد و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه زهراي اطهر(س) ايلام برگزار شد، اظهار داشت : اگر ما در زندگي شيوه و سبك زندگي نداشته باشيم و ندانيم سبك پيشنهادي دين ، علم، تجربه، چي هست و به آن شيوه عمل نكنيم ممكن است كه مشكلات و ناآرامي هايي در زندگي ما به وجود بيايد.

وي به بيان سه بخش مهم سبك زندگي پرداخت و افزود: سبك زندگي در سه بخش كلي مطرح شده از جمله؛ سبك زندگي يا همان مديريت بدن، همين جسم صنوبري و مادي؛ و كالبدي كه خداوند متعال داده كه ما خيلي به آن اهميت ميدهيم ، دومين بخش؛ مديريت ذهن است، موضوعاتي كه ذهن انسان را درگير مي كند يا همان بحث فايل هاي باز يا خيلي از خودگويي هايي كه در تنهايي هاي خودمان گفته مي شود، سومين بخش؛ مديريت ارتباطات، نحوه برخورد و تعامل با افراد را مي رساند.

حجه الاسلام والمسلمين بابايي در پايان تصريح كرد: تمامي انسان ها بايد به حفظ سلامتي خود توجه كنند مخصوصا به نحوه خواب خود اهميت بيشتري بدهند، محرك هاي بيدار بودن را كم كنند مقدمات و سبك خواب خود را با صبر و حوصله فراهم كنند تا خواب سالمي داشته باشند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.