برگزاری جشن میلاد در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت میلاد باسعادت کریم آل طه، حضرت امام حسن مجتبی(ع) با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین فریدی از فضلا و مدرسین حوزه برادران در جمع کادر، اساتید، طلاب، مبلغین، ائمه جماعت و عموم بانوان سطح شهربرگزار گردید.

در این جشن که تا سحر ادامه داشت برنامه هایی از جمله: برگزاری نماز جماعت(مغرب و عشاء)، پذیرایی(افطار)، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان و اهداء هدایایی به آنها،برگزاری محفل انس با قرآن ویژه کودکان،قرائت دعای مجیر، پذیرایی(سحر)، برگزاری نماز جماعت(صبح)اجرا شد.

گزیده ایی از سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین فریدی از فضلا و مدرسین حوزه برادران:

حجه الاسلام والمسلمین فریدی از فضلا و مدرسین حوزه برادران ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تأکید کرد: شیطان دشمن ما هست پس چرا ما غفلت می کنیم، حواسمان باشد که اول طلبگی ممکن است خوب باشیم ولی آخرش بد می شویم که این اشتباه بزرگی است که بعضی از طلاب انجام می دهند.

وی افزود: کار خیر را سریع انجام بدهید و از کار شر به سرعت اجتناب کنید، معصیت نکنید که عذاب خداوند آتش جهنم است که حضرت علی«ع» می فرماید: بترسید از آتش جهنم که قعر آن پایانی ندارد.

در پایان با بیان حدیثی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: اگر سنگی در آتش جهنم بیاندازید، پس از 11 هزارسال به قعر آن

می رسد،روزه سپری در برابر آتش جهنم است که حرارت آن قابل توصیف نیست، آتشی که شعله آن نو به نو است. هرچه در آن داد بکشید فریادتان به جایی نمی رسد، پس چرا گناه،غفلت، حسادت؟که حسود اول ایمان خود را می سوزاند و سپس جان طرف مقابل را می سوزاند.

در پایان تصریح کرد: وقتی می دانید که مال دنیا در حلالش حساب و در حرامش عقاب است پس چرا طمع در جمع کردن مال زیاد داریم و به فکر آخرت نیستیم؛ کارهای خیر که ثواب دنیا و آخرت در پی دارد انجام نمی دهیم. ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای انجام دادن کارهای خیر و طاعات و عبادات ما هست.

  • نظر از: خادم المهدی
    1395/04/03 @ 11:33:14 ق.ظ

    خادم المهدی [عضو] 

    با سلام دستتون درد نکنه

  • نظر از: عاطفه اسلامي
    1395/04/03 @ 11:21:29 ق.ظ

     

    خوشا به حالتان

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.