برگزاری مراسم شب بیست و یکم در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت شب بیست و یکم از ماه مبارک رمضان و شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) مراسمی با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین بنشاسته مبلغ اعزامی از قم در جمع کادر، اساتید، طلاب، مبلغین، ائمه جماعت و عموم بانوان سطح شهر برگزار گردید.

در این مراسم که برنامه ها تا سحر ادامه داشت از جمله: برگزاری ادای نماز قضا به صورت جماعت، سخنرانی، قرائت دعاهای جوشن کبیر و دعای مجیر، برگزاری مراسم قرآن به سر،قرائت زیارت عاشورا، برگزاری نماز جماعت(صبح) اجرا گردید.

گزیده ای از سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین بنشاسته مبلغ اعزامی از قم:

حجه الاسلام والمسلمین بنشاسته مبلغ اعزامی از قم ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) گفت:  در این شب قدر آمده ایم که در برابر خدا تسلیم شویم و بگوییم خدایا تا حالا تو را برای خودمان می خواستیم اما حالا ما تو را برای خودت می خواهیم، زمانی که دعایمان بنا بر مصلحت مستجاب نشود با خدا دعوا میکنیم که چرا دعاهایمان را مستجاب نمی کنید، ما قالبهای خدا را کم و زیاد می کنیم، وظیفه ما این نیست که برای خداوند متعال تعیین تکلیف کنیم، اینها گستاخی در برابر پروردگار است، شب قدر باید خودمان را نبینیم دعا کنیم و از او بخواهیم کار را تحویل او بدهیم و بگوئیم هرچه رضای توست همان شود ما راضی به رضایت می شویم به آنچه که به ما می دهید، اما تعیین تکلیف نکنیم.

وی افزود: رفتارهای دینی باید به شکل نلکه دربیاید و باید مواظب رفتار و کردارمان باشیم، اگر بخواهیم در لحظه ملاقات با خداوند چیزهای خوب ببینیم باید امروز به آنها فکر کنیم، لحظه مرگ، انسان تمام حقایق زندگی برایش روشن می شود، حلالیت بطلبید و نماز و روزه های قضا را ادا کنید و کاری کنید که امام زمان(عج) برای ما هم دعا کند.

در پایان اضافه کرد: ما خیلی کارهای خوب انجام می دهیم ولی همین کارها دستگیرمان نمی شود چرا؟ چون خرابشان می کنیم، صدقه می دهیم ولی درکنارش دروغ می گوئیم، آن یکی می خواهد ما را به سعادت دنیا و آخرت برسان، رضای خدا را در پی دارد، آن دیگری ما را از رحمت خدا دور می کند و قهر خدا را به دنبال دارد و آن قهر باعث از بین بردن رضای خدا می شود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.