برگزاری نشست منتظران موعود«عج» در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

aبسم الله الرحمن ارحیم

برگزاری نشست منتظران موعود«عج» در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت نشست منتظران موعود«عج» با دعوت ازحجه الاسلام المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه محترم ایلام و با حضور آقای مراورید استاندارمحترم استان، حجه الاسلام و المسلمین حسنی مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران استان، حجه الاسلام و المسلمین الیاسی امام جمعه چوار، خانم خلیلوند مشاور امور بانوان در استانداری برگزار گردید در این نشست که دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی، و دانشکده فنی، عموم بانوان و همسایه های اطراف مدرسه حضور داشتند برنامه های متنوعی به شرح ذیل ارائه گردید.

√. برگزاری نماز جماعت

√. برپایی نمایشگاه کتب مهدوی:

بیش از 60کتاب و مجله در مورد زندگانی، فضائل وکرامات  امام زمان«عج» در معرض دید طلاب، دانشجویان و عموم بانوان قرار گرفته است.

√. پخش کلیپ تصاویر و فرمایشات امام زمان«عج»

√. مسابقه دل نوشته ایی به امام زمان«عج» و اهداء هدایا به سه نفر از شرکت کنندگان

√. تهیه و توزیع 80 حدیث از آقا امام زمان«عج» و اهداء هدایا به هفت نفر از شرکت کنندگان

√. ارائه تواشیح و سرود توسط گروه سرود و توشیح«طلاب

√. تهیه و توزیع300 بروشور با عنوان«وظیفه منتظران»

√. تهیه و توزیع600 بسته ها فرهنگی همراه با احادیث در مسجد مقدس صاحب زمان«عج»استان ایلام

√. اهداء هدایا به فعالان عرصه تبلیغ

√. تهیه و نصب روزنامه دیواری با موضوع«مهدوی»

√. تهیه و توزیع صلوات خاصه امام زمان«عج»

√. برگزاری نمایشگاه مهدوی در قالب غرفه کودک و نوجوان

√. آشنا کردن کودکان و نوجوانان با موضوع مهدویت و انتظار با استفاده از نقاشی و تصاویر نصب شده در تابلو

√. تهیه و توزیع شام در بین حدود 700 نفر شرکت کننده در مراسم

√. گزیده سخنرانی حجه الاسلام المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه محترم ایلام

حجه الاسلام المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه محترم ایلام ضمن تبریک میلاد امام زمان«عج» گفت: در این شب فضائل بیشماری است که آنرا مانند شبهای قدر باید گرامی بداریم و در روایات بر آن تأکید فراوان شده که این شب را مانند شبهای قدر احیاء بداریم و اعمال آن از جمله دعاهای خاص این شب ، قرآن خواندن و قرائت زیارت عاشورا را در این شب مبارک انجام دهیم، همانطوری که امام زمان«عج» می فرمایند: برای تعجیل در ظهور بسیار دعا کنید.

وی افزود: خداوند از فضل و کرم خود به ما عنایت فرموده و برکات خود را نصیب ما کرده است، از قول پیامبر اکرم«ص» نیمه شعبان از افضل شبهاست که اعمال و کارهای ما را مورد تائید امام زمان«عج» قرار می گیرد و حتی کوچکترین اعمال ما هم به دست امام زمان«عج» امضاء می شود .

در پایان اضافه کرد: این شب به مانند شب های قدر که بعضی می گویند این شب احتمالا شب قدر باشد، حساب یک سال برای ما نوشته می شود، در این شب بسیار صلوات بفرستید، اسغفار کنید تا مورد رحمت خداوند قرار گیرید

√. گزیده سخنرانی مهندس مروارید استاندار ایلام

در ادامه مهندس مراورید استاندار ایلام ضمن تبریک نیمه شعبان که مصادف با میلاد امام زمان«عج» است گفت: ما باید در همه حال برای فرج آقا امام زمان«عج» دعا کنیم و زمینه های ظهور امام عصر«ارواحنا فدا» را فراهم نمائیم، با دشمن مقابله کنیم، چون دشمن از راه های مختلف وارد می شود.

وی با تأکید بر حفظ عفت در میان بانوان افزود: بانوان ما باید عفت و حجاب خود را حفظ و مصون نگه دارید، سعی کنید در همه جا از حجاب خود مراقبت کنید، امام زمان«عج» در صورت مهیا شدن زمینه های ظهور، ظهور خواهند کرد، در صورتی که جامعه ای پاک و درست داشته باشیم ظهور خواهند کرد، و برای سلامتی و تعجیل در فرج بسیار دعا کنیم و ان شاء الله خود ما باید بستر و زمینه ظهور را فراهم کنیم تا هرچه زودتر ظهور کنند.

√.گزیده سخنرانی حاج آقا حسنی  مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام

در ادامه  حاج آقا حسنی  مدیریت حوزه های علمیه خواهران ضمن تبریک میلاد امام زمان«عج» ، تصریح کرد: در این شب اعمال و فضائل فراوانی است از جمله بسیار صلوات فرستادن و برای سلامتی و فرج امام زمان«عج» بسیار دعا کردن، است.

پایان

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.