بیانیه مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‏ طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‏های رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت‏های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد. دفاع مقدس ما در زمینه‏ های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و… توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زَنَد و تحلیل‏های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی‏ شک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‏ آفرینی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت.

ضرورت دارد ملت شهید پرور ایران اسلامی با بصیرتی عمارگونه به عقبه صحنه کنونی بنگرند و نقشه های دشمنان را بی اثر نمایند. بدون شک ایجاد دو دستگی و چند دستگی در میان مردم با حاشیه سازی های انحرافی از طریق القاء مطالبات کاذب، از جمله نقشه هایی است که نباید در دام آن قرار گیریم.

فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز و عزت آفرین برای عموم مردم ایران است و امیدواریم همانگونه که امنیت امروز جامعه با مجاهدت مدافعان حرم و کلیه نیروهای خدوم نظامی، امنیتی و انتظامی به نحو قابل تحسینی حفظ شده است، مطالبات اقتصادی و معیشتی عموم مردم نیز با اتکاء به سیاست های منبعث از فرهنگ دفاع مقدس و بر پایه اصل تجربه شده «ما می توانیم» به نحو قابل قبولی، اجرایی شود.

در پایان ما طلاب علوم دینی مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام با درود بی انتها به ارواح نورانی شهدای دفاع مقدس و ارواح قدسی شهدای حریم ولایت، علی الخصوص شهدای شهر ایلام اعلام می داریم فرهنگ اصیل و تفکر ناب دفاع مقدس از قلب ها و ذهن های کلیه خادمان ملت پاک نخواهد شد و به تأسّی از شهدا همه توان خود را در راه اجرایی سازی فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به کار خواهیم بست.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.