بیانیه مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) به مناسبت «حماسه 9 دیماه»

نهم دی ماه سالروز تجدید میثاق ملت سربلند ایران اسلامی با ولی و رهبر فرزانه انقلاب، صیانت از آرمان های انقلابی خمینی کبیر(ره)، اتمام حجت با دشمنان داخلی و خارجی بود که در یک حرکت عاشورایی، مسیر پیروان راستین خط امام و رهبری را روشن ساخت و مدعیان دروغین را به حاشیه راند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده: حضور ده ها میلیونی و زمان شناسانه ملت ایران در تظاهرات9 دی سال 1388 که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود، برای همیشه خود را به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند، حماسه ای که در نگاه رهبر معظم انقلاب، فوق اراده انسانی، با دست قدرت الهی و روح ولایت و حسین بن علی(ع) آفریده شد.

اما حضور مردم همیشه در صحنه درس بزرگی به فتنه گرانی داد که در 9دیماه و در روز عاشورا حرمت ارباب بی کفن را شکستند و با اهانت به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) قلب مردم مسلمان را جریحه دار کردند، لذا با حضور در خیابانها، این تفاله های غرب زده را به حاشیه راندند.

در پایان ملت بصیر و انقلابی ایران و در رأس آنها کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام، ضمن تجدید میثاق با امام و رهبر فرزانه انقلاب، آمادگی خود را جهت ریشه کن کردن هر گونه فتنه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام می دارد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.