جشن میلاد حضرت زهرا(س)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم حجه الاسلام و المسلمین لطفی ضمن عرض تبریک وتهنیت به مناسبت میلاد باسعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)و ولادت حضرت امام(ره) و همچنین بزرگداشت روز زن، در مورد فضائل آن حضرت فرمود: حضرت فاطمه (س) فضائل مختلفی دارند و هرنام ایشان براساس یک ویژگی معنوی و الهی است که او را دربین زنان عالم ممتاز کرده است و اولین کسی که از حضرت فاطمه(س)تعریف و تمجید کردند شخص مبارک پیامبر(ص) بوده اندو ایشان دختر خود را بهتر از دیگران شناخته اند.

پیامبر(ص) فرمودند: من مأمور هستم که این نامها را برای حضرت بگویم.

ایشان افزود:حضرت زهرا(س) تمام مدارج عالی را طی کرد تا به مقام عصمت خاتمیت رسید و الگوی جهانی شد. در زندگی این بانوی بزرگوار همدلی و همزبانی در محیط خانه حاکم بود و با وجود نداشتن امکانات مناسب زندگی، بهترین زندگی را برای بشر ارائه داد یعنی ثروت و مقام و پست نمی تواند زندگی همراه با آرامشرا ایجاد کند، چیزی که این آرامش را به وجود می آورد همدلی و همزبانی است یعنی در باطن و ظاهر یک جور باشیم.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.