قول و قرارهای پوچ* ازدواج

خواهران سرزمینم مواظب قول و قرارهای پوچ ازدواج باشید. پس ساده اندیش نباشید.

واقعیت این است که رابطه دختر و پسر قبل از ازدواج یکی از موضوعات مبتلا به جوامع امروزی است.دختران و پسرانی که به اصول اخلاقی پایبند هستند هرگونه رابطه را در چارجوب عرف و شرع می پذیرند و از این مقوله خارج هستند.

در این جا دودسته از جوانان باقی می مانند، دسته ای که خود خواسته به اینگونه از روابط واردشوند و دسته ای دیگر که ساده انگارانه تصور می کنند این روابط می تواند در محیطی سالم منجر به ازدواج شود.

اگر پسری به شما قول ازدواج می دهد اگر قصد سوء استفاده هم داشته باشد، باید با چهره ای زیبا و موجه جلو بیاید او قطعا به شما نخواهد گفت که قصد سوء استفاده از شما را دارد، پس بهترین راه حل برای او دادن وعده دروغین ازدواج است.

اگر پسری واقعا به شما علاقه داشته باشد باید بتواند این عشق و علاقه را به مرحله اثبات برساند و تنها راه اثبات این عشق خواستگاری رسمی به همراه خانواده از دختر مورد علاقه اش است.

دختران دارای احساسات قوی و پاک هستند و به همین دلیل زودتر از پسران تحت تأثیر الفاظ و کلمات محبت آمیز قرار می گیرند و اگر نتوانند احساسات خود را در چارچوب عقل و منطق محصور سازند ممکن است در انتخاب شریک خود با مشکلاتی روبه رو شوند.

پس به راحتی فریب حرف های مردان را نخورید و اجازه دهید مسیر * انتخاب - همسر برای شما مسیر صحیح، عادی و بدون هر گونه فریب و نیرنگ باشد.

 

دانستنی های * قبل - از - ازدواج

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.