چگونه دل خدا را تصاحب کنیم؟؟؟؟

چگونه دل خدا را تصاحب کنیم؟

*گناه نکنیم

*گناه نکنیم

*گناه نکنیم

 

“عاقبت شوخی با نامحرم

یکی از علمای مشهد می فرمود:

روزی در محضر مرحوم حجه الاسلام والمسلمین سید یونس اردبیلی بودیم، جوانی آمد و مسئله ای پرسید.

گفت مادرم را دو روز پیش دفن کردم هنگامی که وارد قبر شدم و جنازه مادرم را گرفته خواستم صورت او را روی خاک بگذارم کیف کوچکی که اسناد و مدارک و مقداری پول و چک هایی در آن بوده از جیبم میان قبر افتاده آیا اجازه می دهید نبش قبر کنیم تا مدارک را برداریم.

و همچنین تقاضا کرد که نامه ای به مسئولین قبرستان بنویسند که آنها اجازه نبش قبر بدهند، ایشان فرمود همان قسمت قبر را که می دانید مدارک در آنجاست بشکافید و مدارک را بردارید و نامه ای برای او نوشت.

بعد از چند روز آن جوان را دوباره در منزل آقای اردبیلی دیدم،آقا از او پرسیدند آیا شما کارتان را انجام دادید و به نتیجه رسیدید، او غمگین و مضطرب بود و جواب نداد.

بعد از آنکه دوباره اصرار کردند گفت: وقتی قبر را نبش کردم دیدم مار سیاه باریکی دور گردن مادرم حلقه کرده و دهانش را در دهان مادرم فرو برده و مرتب او را نیش می زند، چنان چه منظره وحشتناکی بود که من ترسیدم دوباره قبر را پوشاندم.

از او پرسیدم آیا کارزشتی از مادرت سر می زد؟

گفت من چیزی به خاطر ندارم ولی همیشه پدرم او او را نفرین می کرد زیرا او در ارتباط با نامحرم بی پروا بود و با سر و روی باز با مرد نامحرم روبرو می شدو بی پروا با او سخن می گفت و در پوشش و حجاب رعایت قوانین اسلامی را نمی کرد. با نامحرمان شوخی می کرد و می خندید و از این جهت مورد عتاب و سرزنش پدرم بود.

پیامبر اکرم(ص) می فرماید:

- یکی از گروه های گروهی که وارد جهنم می شوند زنان بدحجابی هستند که برای فتنه و فریب مردان خود را آرایش  و زینت می کنند".

 

کنزالعمال, ج16؛؛ص 383  

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نظر از: عاطفه اسلامي
    1395/06/31 @ 04:19:29 ب.ظ

     

    خدایا دوستت دارم

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.