برگزاری محفل شعر و خاطره گویی در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت هفته دفاع مقدس محفل شعر و خاطره گویی با دعوت از حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا تعمیر کاری فرزند مرحوم حجه الاسلام والمسلمین تعمیرکاری و شاعره ، خانم چراغی برگزار گردید.

حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا تعمیر کاری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس درباره شخصیت مرحوم پدرشان این چنین اظهار داشت که ایشان یک روحانی به تمام معنا بود، شخصیت و رفتار آن بزگوار این بود که از صبح تا شب حتی زمانی که برای ناهار به منزل می آمدند و موقع استراحت ایشان بود ، هم مشکلات مردم را حل می کردند و می فرمود این خانه، خانه امام زمان(عج) است و تا زنده ام این در به روی مردم باز است.

وی افزود: قبل از انقلاب  مرحوم آیت الله مروارید و مرحوم پدرم تا پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه کردند، رساله امام(ره) را می آوردند و اجازه نمی دادند که رساله ای غیر رساله امام(ره) در دست مردم باشد، بعضی از مردم حتی اسم امام(ره) را نمی دانستند، اما این روحانیون مبارز و همیشه در صحنه های خطرناک امام(ره) را به مردم شناساندند.

حضور فیزیکی و رزمی در دوران دفاع مقدس داشتند و با لباس رزم در کنار رزمندگان بودند، خیلی ها را در مسجد جامع راهی جبهه ها کردند.

 حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا تعمیر کاری اضافه کرد: بعد از جنگ ایشان سنشان زیاد بود و مسئولیتی هم نگرفته بودند اما با مردم و مستعضفین ارتباط داشتند و ارتباط خود را با مسئولین و مردم حفظ کردند و در پایان تمام سخنرانی هایشان از مردم می خواست که برای سلامتی رهبر صلوات بفرستند

ایشان تصریح کرد: هر کدام از مسئولین کشوری که به ایلام می آمدند وضعیت مردم و اوضاع استان را برایشان بازگو می کرد.

برای اینکه خداوند متعال به شما توفیق علم بدهد سوره یس را بخوانید و آن را به مولایمان حضرت علی(ع) هدیه کنید.

در پایان تأکید کرد: طلبه باید برایآرامش  و آسایش مردم تا زمان ظهور امام زمان(عج) در حال مبارزه باشد، یک طلبه و روحانی نباید در یک جا شغل اداری بگیرد، بلکه باید در جامعه حضور فعال و مؤثر داشته باشد.

در ضمن شاعره ، خانم چراغی در ارتباط با هفته دفاع مقدس و دلاورمردیهای مردان هشت سال جهاد و تلاش اشعاری سرودند.

  • 5 stars
    نظر از: عابدی
    1395/07/11 @ 09:36:51 ق.ظ

    عابدی [عضو] 

    با سلام و خدا قوت

    ممنون میشیم از وب ما در لینک زیر دیدن کنید

    http://ivan.kowsarblog.ir/?p=274449&more=1&c=1&tb=1&pb=1

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.