برگزاری نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام

به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی با موضوع«ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس» با دعوت از دکتر سید عبدالله جعفرپور هادی سیاسی کشوری و متخصص در طب سنتی و هیئت همراه، برگزار گردید.

در ابتدا سیده فاطمه موسوی مقدم مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای هشت سال  دفاع مقدس، خیر مقدم توسط ایشان از مدعوین نشست به عمل آمد.

 در ادامه دکتر سید عبدالله جعفرپور هادی سیاسی کشوری و متخصص در طب سنتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تاریخ سی و هفت ساله نظام مقدس  انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخ و همین طور منطقه و جهان سند آن تثبیت گردید.

امروزه اگر دنیای استکبار بخواهد راجب نظامات بین المللی تصمیم جدیدی اتخاذ کند نمی گذارد اسم ایران را نادیده بگیرند اگر بخواهد به جایی لشکر کشی کند باید با ایران هماهنگی کند حداقل باید بگویند که شما دخالت نکنید یا دخالت نمی کنیم یعنی تمام ریاست جمهوری ها آمریکا بعد از  انقلاب اسلامی از خود آقای کارتر که با سرشکستگی و خفت آن را برداشتند تا رئیس جمهور نوکرمأآب فعلی آمریکا باراک اوباما در هیچ  سخنرانی نمی توانند حداقل از صد جمله پنجاه جمله را به ایران اسلامی اختصاص ندهند، این  اقتدار نظام است، اقتدار نظام در انقلاب اقتصادی .

وی افزود: زمانی در این کشور شایع بود که یک آفتابه نمی توانیم بسازیم واقعا همین طور بود ،گفته شده در زمان رضا خان یک مبتکر ایرانی توانسته از کفشهای کهنه و قدیمی یک سیستمی را طراحی کنند و آن را به صورت قالب درآورده بودند که کفش جدید درست کنند، به رضاخان خبر دادند که چنین اتفاقی افتاده است ، رضاخان آن را خواست و به او گفت که سفارت انگلستان از دست شما ناراحت هست، آن مبتکر گفت که من کار بدی نکردم من در یک گوشه ای کار کردم تا به نفع این مملکت باشد تازه من از آشغال کفش کهنه این کار را کرده ام نه از مواد اولیه.

به او هشدار دادند که دیگر این کار را تکرار نکند و گرنه با او برخورد می شود اما متأسفانه به کارش ادامه داد و در نهایت آن را در داخل همان مواد مذابی که برای درست کردن کفش به کار می برد انداختند.

دکترسید عبدالله جعفر پور تصریح کرد: مملکت آنجای ما، الان مملکتی است که حداقل به کشورهای منطقه بسیاری از امکانات اقتصادی را می برد و به شش کشور اطراف خود برق را مستقیم می فرستد ، تکنولوژی برق را به سیزده کشور دنیا در ارسال می کنند ، این پایمردی مقاومت ما است، مقاومتی که تمام دنیا در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده اند که حکومت نوپای اسلامی با توجه به وجود ارتش شاهنشاهی و با توجه به خیانت برخی از مسئولین سیاسی و همچنان بنی صدر و بازرگان، کشور را از پای در می آورند ولی موفق نشده اند.

برای اینکه نتوانستند به اهدافشان برسند آمدند تحریم ها را وضع کردند، یک تحریم های همه جانبه و به اعتقاد خانم  کلینتون ، تحریم های فلج کننده، تحریم ها شامل چه چیزهایی هستند، یکی تحریم اقتصادی، نفت ما را نمی گذارند که صادر کنیم و آن را به کشورهای دیگر بفروشیم ، این ها اصلا به درد نمی خورد و اهمیتی ندارد.

ایشان اضافه کرد” یکی از تحریم های وحشتناکی که استکبار برما تحمیل کرد، تحریم های غذا و دارو بود علی رغم اینکه تمام غذاهایی که استکبار به ما می دهد فرا ریخته است یعنی «عقیم و عقیم ساز» نسل ما را عقیم می کنند، از اول صفولیت بچه ها را بی دین بار می آورند و واکسنی می زنند با عنوان واکسن بنیادگرایی .

خیلی از مادرهای ما متأسفانه بچه هایشان را توی کالسکه می گردانند و صبح می برند توی شیرخوارگاه ، چرا چون که شاغل هستند، حرف اولی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرماید: کار اول و کلاس اول بانوان شوهرداری و بچه داری است،

دشمن به وسیله مواردی که گفته شد آمده بنیاد خانواده را نشانه گرفته یعنی همه را کسل و مریض کرده است، سلامتی خانواده ها را نشانه گرفته، و با تمام ابزار پیش می روند.

درپایان دکتر جعفرپور به سوالات مطرح شده از سوی طلاب پاسخ دادند و به ارائه راهکارها  و درمان برخی از بیماری ها از طریق طب سنتی پرداختند.

درضمن نماز جماعت به امامت معاون فرهنگی برگزار گردید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.