برگزاری مراسم ایام محرم

به مناسبت ایام محرم مراسمی با حضور مبلغ اعزامی و استاد ارجمند حجه الاسلام و المسلمین جناب اقای اسلامی از مبلغین اعزامی قم در جمع کادر، اساتیدو وطلاب برگزار گردید
حجه الاسلام و المسلمین اسلامی مبلغ اعزامی از قم ضمن تسلیت جانسوز ایام محرم گفت:هیچ کس نمی تواند بگوید من ولی و سرپرست نمی خواهم، و تحت سرپرستی هیچ کس قرار نمی گیرم.
حال این سرپرست چه کسی باشد، از آنجایی فقط خدا برحق است و حقی وجود ندارد مگر اینکه بر مدار خدا قرار گرفته باشد ولایت حق از آن خداست زیرا که حق فقط خداست و هرچه را و هر که را که غیر خدا باشد و کسی بخواهد سراغ آن برود باطل است.
وی افزود: حتی آن چیزی که وجود دارد و باطل یعنی آن چیزی که پوچ و بی اساس است، بنابراین آن ولایتی که شایسته است که انسان تن به آن بدهد ، ولایت خداست و کسانی که خداوند آنها را به نمایندگی خود قبول کرده است، اگر کسی در عرض ولایت خدا ادعای ولایت داشته باشد در قرآن طاغوت نامیده شده است یعنی سرکش ، یعنی این ادعا؛ ادعایی است که از دهانش گنده تر است و حق چنین ادعاهایی را قبول ندارد و در طول ولایت خدا، خود خدا معین است که چه کسانی می توانند ولایت داشته باشند، خداوند ولایت را بر رسولش و وصی رسولش سپرده است؛ اگر کسی این ولایت را قبول کرد به لوازم آن هم ملتزم است لوازم آن هم؛ اطاعت از خدا و رسولش و اولی الامر است.
ایشان خاطرنشان کرد: اگر انسان تحت ولایت خداوند باشد، خداوند آنها را از ظلمت به نور هدایت می کند و اگر تحت ولایت طاغوت باشد در اینجا ولی او طاغوت و شیطان و یزید و…است و طعمه شیطان شده است.
در پایان نماز به امامت حجه الاسلام والمسلمین اسلامی .در جمع کادر، اساتید و طلاب برگزار گردید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.