برگزاری گفتمان انقلابی گری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی

حجه الإسلام تقوایی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که کشور ما درگیر آن است و خواه ناخواه در برهه ایی از تاریخ سرنوشت ساز ست چه به صورت آسیب و چه به صورت موقعیت، برجام است. ما در برجام منفعل شدیم و هیچی به دست نیاوردیم برجام یک تهدید است و ربطی به اقتصاد ندارد.اقتصاد اگر می خواهد موفق باشد باید مؤلفه هایی در درون داشته باشد که یکی از این مؤلفه ها اعتماد به تولیدات داخلی است. و این نیاز به اقدام انقلابی دارد هم از سوی دولت و هم از سوی مردم.

ایشان در ادامه افزود: آمریکا دو سند تنظیم کردن یکی سند اصلاح حوزه های علمیه و یکی سند اصلاح مساجد و هیئت های مذهبی، بحث نفوذ که مقام معظم رهبری بر ان تأکید دارند بسیار جدی است، نفوذ بعضی وقتها نرم افزاری است مانند ورود ویروس به تأسیسات هسته ایی ایران، یکی هم نفوذ در حوزه های علمیه، از آنجا که غرب تفکر شیعی با رویکرد انقلابی را رقیب خود می داند تلاش در معادل سازی دارد و این معادل سازی تضعیف تشیع انقلابی توسط، تفکر شیعی افراطی است و ما باید با روشنگری مردم در مقابل حرکات دشمن ایستادگی کنیم.

آقای قاسمی بیان کرد: طلبه انقلابی باید به همه چیز اشراف کامل داشته باشد زیرا طلاب خواهر نقش زینبی در انتقال عاشوراهای ایران را به نسل های دیگر دارند متأسفانه یکی از نتایج برجام، خودتحریمی است مشکل ما باورهای غلط مسئولین نسبت به دشمن است اقتصاد مقاومتی با بخشنامه درست نمی شود نیاز به اقدام و عمل دارد باید دولت فرهنگ سازی کند و با اهتمام خانواده ها سعی در پویایی اقتصاد داخلی نماید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.